KALİTE POLİTİKAMIZ
➣Yasal merciler, üyeler, çalışanlar gibi tüm ilgili tarafların ihtiyaç ve beklentilerini en üst seviyede karşılamak
➣Tüm faaliyet alanlarımızda, öncü kurum olmamızı sağlayan kalite yönetim sistemimizin gereklerini tam olarak gerçekleştirmek ve etkinliğini sürekli iyileştirmek,
➣Risk temelli düşünmeye dayalı yönetim anlayışı ile risk ve fırsatları gözeterek, süreçlerimizde en yüksek performansa ulaşmak,
➣Üyelerimizin taleplerini en iyi şekilde karşılamak için işbirliğini içinde olmak, üyelerimizin gelişimi için katkıda bulunmak
➣Karşılıklı saygı ve güvene dayanan, insan odaklı bir yaklaşımla çalışanlarımızın gelişimlerine katkıda bulunmak tüm çalışanlarımıza liderliği aşılamak.
BİLGİ İŞLEM POLİTİKAMIZ
➣Bilgi varlıklarına yönelik riskleri sistematik olarak yönetmek,
➣Bilgi varlıklarımızı oluşabilecek tehdit ve tehlikelerden korumak ya da en düşük seviyede etkilenmesini sağlamak,
➣Çalışanlarımızın bilgi güvenliği bilinçlerini yüksek tutmak,
➣Çalışanlarımız, üyelerimiz ve tüm paydaşlarımızın bilgilerini korumak,
➣Bilgi güvenliğini sağlamak için gereken yönetsel ve teknolojik önlemleri almak ve böylece Kurumumuzun güvenini ve itibarını sarsacak durumları bertaraf etmek,
➣Bilgi güvenliği ile ilgili tüm yasal mevzuata uyum sağlama.
HABERLEŞME VE İLETİŞİM POLİTİKAMIZ
➣İletişim ve sosyal medya araçlarını en etkin biçimde kullanarak, Üyelerimize doğru, güncel ve katma değer yaratacak iletişim kanallarını kullanmak,
➣Teknolojik yenilikleri izleyerek iletişim tekniklerini geliştirerek doğru ve zamanında haber sunmak,
➣Üyelerimizin tercih ettiği iletişim yöntemlerini kullanmak.
İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKAMIZ
➣Yeni personel alımında en uygun adayı hem güncel hem de gelecek günlerin ihtiyaçlarını dikkate alarak seçmek, adaylara fırsat eşitliği sağlamak,
➣Personelin sosyal ve kültürel gereksinimlerini karşılayarak "Kurum Kültürü ve Bilinci"nin oluşmasını sağlamak,
➣Her bir çalışanının mesleki ve kişisel anlamda doyuma ulaşabileceği ve kendini sürekli olarak geliştirebileceği olanakların sağlandığı bir çalışma ortamı sunmak,
➣Başarılı performans gösteren çalışanlarımızı teşvik etmek ve ödüllendirmek,
➣Çalışanlarımızın motivasyonlarını ve Silifke Ticaret ve Sanayi Odası’ na bağlılıklarını ön planda tutmak.
MALİ POLİTİKAMIZ
➣Genel kabul görmüş muhasebe ilkeleri doğrultusunda şeffaflık, doğru ve zamanında bilgi sağlamak üzere mali raporları hazırlamak ve periyodik olarak veya talep edildiğinde yetkililere sunmak,
➣Oda mevcut kaynaklarını, oda üyelerimizin memnuniyetini sağlamak ve kaliteli hizmet sunmak üzere en etkin biçimde kullanmak,
➣Oda mevcut kaynaklarını ilçemizin ekonomik gelişimini destekleyici, istihdamına katkı sağlayacak şekilde kullanmak,
➣Oda Stratejik Planı ve Yıllık İş Planı hedefleri kapsamındaki faaliyetlerini, yıllık cari bütçeye göre yürütmek,
➣TOBB 5174 sayılı kanun çerçevesinde saptanan gelir kalemlerini kullanarak; Odamız mevcut kaynaklarını geliştirmek.
ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKAMIZ
➣Yenilikçi hizmetlerle üye beklentilerinin ötesine geçmek,
➣Üyelerimiz sürdürülebilir varlık nedenimizdir anlayışı ile hizmetlerimizi yeni gelişmelere adapte ederek üye aidiyetini geliştirmeye devam etmek,
➣Üyelerin talep, öneri ve şikayetlerini çözmek için kaynak sağlamak,
➣ Üyelerimizin sosyo ekonomik gelişimine katkı sağlamak,
➣ Üye memmuniyetinin sürekliliğini sağlamak,
➣Kurumsal sürdürülebilirlik bakış açısının bir kurum kültürü haline getirilmesi için üyelerimizde farkındalık oluşturması.
ŞİKAYET POLİTİKAMIZ
➣Öneri, istek ve şikayetler için anlaşılabilir ve kolay ulaşılabilir bir sistem kurarak üyelerimizin kullanımı için erişebilirliği sağlamak,
➣Şikayetleri şeffaf , hızlı, net ve üye odaklı bir şekilde çözmek,
➣Tüm faaliyetlerimizde ve şikayetlerin değerlendirilmesinde yasal mevzuata dayalı şartlara ve beklentilere uymak,
➣Değişimi yönetebilmek için değişen şartlar karşısında yönetim sistemlerimizin ve faaliyetlerimizin etkinliğini sürekli arttırmak.